Lista idag... Så du lär känna mig lite mer :P

Namn: Cathrin
Kön: Kvinna
Ålder: Beror på vem man frågar, men på körkortet står det 23
Längd: Typ 167 cm
Smeknamn: Det sista jag hade var Fröken Svår
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Blå (kanske med en uns grått i...)

Har du någonsin:
Ätit sushi: NEJ! Rå fisk!?!?
Stått på scen: Jo, några gånger...
Varit ihop med någon som varit otrogen: Inte vad jag vet iaf!
Klättrat i berg: Nja... Osäkert... Beror på om fjällturerna med skolan räknas...
Sett vita huset: Nepp

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt (även om man behöver kyla någon gång ibland)
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Hm... Regn ibland och Snö vid jul!
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Engelska

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja, faktiskt! :)
Vet den om det: Tror inte han missat det...
Vad tittar du på hos en man: Är tyvärr lite ytlig, så utseende, helheten... 

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Ja
Varit osams med dina föräldrar: Nej
Bråkat med en kompis: Nej

Gillar du att:
Ge kramar: Ja
Ge massage: Jodå, det uppskattas ju, men jag tycker mer om att få! ;)
Gå promenader i regnet: Bara om det är riktigt varmt!

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Massor... Jobbade, hade häst, festade lite...
Svär du för mycket:  Det har helt klart blivit bättre, men det går att förbättra ytterligare...
Vilken färg är det på dina byxor just nu:  Har inga byxor på mig!
Vilken låt lyssnar du på just nu: Lyssnar inte på musik just nu faktiskt...
Vad är bredvid dig just nu:
En hårsnodd och en av mina väskor
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Är det hur stommen ser ut eller det som är inflyttat på det!?
Vad var det sista du åt: Tårta hos Nadja! Smaskens!
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: En person som jag trivs bra med och som jag älskar!
Har du en lava lampa: Nopp, not now - not ever
Hur är vädret just nu: Soligt och varmt!
Vad gjorde du igår kväll: Chattade med lite folk på Msn
Vem pratade du sist med på telefon: Greta
Vad gör dig glad: Vänner och kärlek
Vart skulle du vilja du åka: Hm... Australien skulle vara härligt!
Vill du ha barn: Oja, gärna inna jag är 30!
Vad ska dom heta: Ingen aning.. Har nog inte ensam bestämmanderätt på det... Men blir det en pojke; Charlie eller Lucas, blir det en tjej har jag ingen aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0