Seven

Nä, inte nattkubben! Jag syftar på filmen! Men jag ska inte se den utan jag ska utföra en del av den ;) Jag ska ägna mig åt lite Frosseri i kväll! Godis (som jag för övrigt har kvar sen i fredags), Chips och en ny god saft! Har fikat ett wienerbröd för en stund sedan och nu ska jag snart äta pizza till middag! =9

Har varit seg idag, men tog ett beslut att spå lite i mina kort mitt på dagen. Fick både positiva besked, men också lite väl negativa vibbar också... Måste göra något för att förändra situationen - annars är jag chanslös! Men jag har väl inget att förlora, utan allt att vinna? Eller!? Tack Erica för dina tankar om kortens budskap!

Önskar jag hade sällskap av Någon i kväll... Kommer tyvärr inte att hända - och det kanske är lika bra... Måste tänka till lite innan jag går vidare! Ska ta mig tid att fundera lite, och ta tarotkorten till hjälp, så ska jag kunna lösa min framtid! =)

Dagens Nadja-rapport: Såret såg fint ut idag, det är bara pga varet som själva såret är lite svullet, annars är det riktigt fint nu! Nu är det bara att få såret att lägga sig, men det är på god väg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0