På dejt med verkligheten

Gah! Jag hatar att vara sjuk! Känner mig oftast inte så sjuk som jag kanske är, men just nu känner jag mig nästan jättesjuk! Hosta, ont i halsen och täppt i näsan... Yes..... Orken har inte riktigt infunnit sig idag, åkte upp till stallet på förmiddagen. Började med att mocka åt Cornelia och Luzifer, sen red jag Cornelia, därefter åkte jag ner på Tanne och lunchfodrade och fixade åt Pacharan... Det var typ allt min energi räckte till... Hela eftermiddagen och kvällen har gått ut på att ligga i soffan och titta på film...

Kvällens film blev "10 orsaker att hata dig"... Har en förkärlek till den filmen, kanske inte är en tokbra film men det finns några riktigt härliga dialoger.... Min absoluta favorit är i scenen när Kat backar in i Joey's bil =P

(Kat) - What is this, asshole day!?

(Kat) - Do you mind!?
(Joey) -Not at all...

(Joey) -YOU BITCH!!!!
(Kat) - Whoops....

(Kat's pappa)- "Whoops"!? My insurance does not cover PMS!

Hehe, den är så skön!!!

Att rida Cornelia går iaf bra, bättre än jag väntat mig faktiskt... Hon känns inte så stor att rida, vilket är tacksamt för mig som nästan bara ridit ponny under våren... Jag ser fram emot att ha henne i 4 dagar nästa vecka. Hoppas bara att det fortsätter gå så bra som det börjat nu. Då kommer hösten bli skoj! =)

Resten av kvällen kommer bara innebära soft... Har en sjukt låg energinivå just nu... Ska kolla så jag inte råkar ha feber... Glass känns lite aktuellt... =9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0