Om ni bara visste....

Nu kommer det snart att hända något (hoppas jag)... Två sena kvällar i rad, eller nätter om man vill, så har jag kommit till att sitta och planera och fundera hur jag ska göra för att lyckas. Tror att om jag följer den här känslan och vågar chansa lite, så kan det faktiskt bli ganska bra!

Gårdagskvällens projekt resulterade i något som jag funderat på i snart 1 år. Helt oväntat tog det en helt ny vändning och jag har nog helt bytt koncept! Det är inte alls vad jag tidigare funderat och tittat på! Men ack så nöjd jag kommer att bli om det funkar!

Så om jag säger beige, vad säger ni då?

Ska snart sätta mig och få i mig frukost, ska helst vara på väg upp till stallet om en halvtimme! Känns tveksamt att jag faktiskt hinner.... =S Men jag har tagit till lite extratid, så mina fodringar ska inte behöva bli lidande för att jag sitter uppe sent och är sjukt trött så här på morgonen....

Aja, jag tar tag i detta nu!

Kommentarer
Postat av: nadja

Beige!!!! hurra!!

2007-07-17 @ 10:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0