Nu har den återupplivats!

Efter några dagar i respitator så har nu min dator återupplivats och fått komma hem. Nu återstår det bara att se hur länge den orkar vara vid liv den här gången! Minst till September hoppas jag!!!

Inte så mycket har hänt sedan sist... Har kommit hem från Sandviken, det var underbart att hälsa på hos Magdalena, Tony och Izolde! God mat, trevliga människor, fint dop och en massa mys och gos med lilltjejen! Ska försöka åka ner något mer framöver hösten. Jag och Magdalena kläckte idén om att jag ska bli barnflicka/nanny hos dom, hor perfekt skulle inte det vara!? =)

När jag kom hem vankades det jobbdax.... Jag inledde mitt sommarvik. på fritids. Nog för att det känns lite tungt, jag har ju varit grymt bortskämd med att sova hur länge jag vill och spendera dagarna med exakt vad jag velat, men det har endå varit lite roligt att börja jobba igen. Det är väl främst mina sovmornar som jag saknar lite... Jag har verkligen varit bortskämd med att kunna sova till fram emot 12 på dagarna!

Nu närmast vankas Storsjöyran! Sommarens höjdpunkt! Redan i morgon drar en långhelg, med massor av bus, igång! Jag och Jenny ska förfesta lite på egen hand i morgon, många som jobbar även fredag... Men på fredag lutar det åt att jag ska vara hos Sandra och på fredag ser det ut som att jag hamnar med hela gänget (om jag får tolka situationen fritt) Hur som helst så kommer detta bli en GRYMT härlig helg! Inte nog med Yran så fyller jag ju år också!

Inte för att jag känner att jag behöver bli så mycket äldre (nä jag trivs alldeles perfekt som det är nu, tack!) men det är ju allt runt om! Släkt och vänner hör av sig, gott fika (en bra ursäkt att äta tårta flera gånger om dagen!!!), lite presenter (ja, jag är fortfarande som ett barn på den fronten) och givetvis att folk kommer hit och hälsar på! Det enda som känns på lite är att jag ska ut och festa under lördagen, så jag antar att jag kommer att vara seg under söndagen... Men vad gör det!? Det är ju min dag! =)

Igår var jag, Sandra och Jenny ut på Stråket en sväng... Jättemysig kväll, men massor av tjejgrejor! Fattar inte hur mycket vi kan sitta och skvallra om! Det som är snäppet värre är att, trots att vi pratar mellan gångerna vi ses, så har vi fortfarande nya saker att skvallra om när vi sedan ses!!! Men jag har ju hört talas om att det är sånt tjejer är bra på... Kan inte varken dementera eller verifiera det.... Innan jag kan ta ställning till det så behöver jag veta hur mycket killar skvallrar och pratar... Har en svag känsla om att killar faktiskt pratar om allt möjligt också, men kanske med färre personer... Skulle vilja vara osynlig ett tag och kunna vara med när killarna skvallrar, för att jämföra det med hur vi tjejer skvallrar! Mest i undersökande syfte, men även att ta reda på ett och annat! ;)

Nu är det strax dax att sova! Ska upp och åka till stallet i morgon bitti! Ska passa på att åka till stallet innan jobbet i morgon, eftersom jag ska på Yran på kvällen.... Har dessutom stängningen på fritids, så jag slutar inte förrän 17.00 och då är det hem och göra sig klar! =) Är jättepepp!!! Tack mina underbara föräldrar för Yranbiljetten för alla tre dagar!!!

Sköt om er, så ska jag börja uppdatera lite flitigare nu när datorn är hemma igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0