Kväll 2

Andra yrankvällen är avslutad (och lite till). Det var en tokrolig kväll, mycket mer partyhumör för min del. Kvällen började med middag hos Zandra och Johan. Smaskigt var det och det fick också bli min förfest... Åkte därifrån ungefär vid 19-tiden. In på området och inledde kvällen med Podge. Det är bland annat en tjej i stallet som spelar i det bandet, så det är bekant folk för mig. Dom skötte sig utmärkt och det var bara synd att det var så lite folk där! Fler borde lyssna på ett bra band! =) Efter en stund där fick vi springa över till Jenny för att hon behövde klä på sig lite mer, då passade jag på att dricka upp det jag hade lämnat hos henne i torsdags (dvs 1 Xider och 2 cube) och sedan vandrade vi tillbaka för att dra oss upp till stortorget och lyssna på Timbuktu och Damn! Det var en helt lysande spelning och jag och syster yster shaka loss och sjöng för full hals! =)

Senare på kvällen blev det också The Hives. Måste erkänna att jag inte var jätteimponerad faktiskt... Nog för att det var den enda sverigespelningen, men jag stod och sov mentalt större delen av spelningen... Det enda som var lite roligt var att han som sjöng var väldans lik John! =)

Snart är det dax att göra sig i ordning inför dagens bestyr! Jenny kommer och hämtar mig nu! Uppdat. i morgon igen! OCH DÅ FYLLER JAG ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0