Kontrollerad

Tänk vad smärta kan kontrolleras... Idag har jag varit i närkontakt med en massa hindermaterial... Skulle vara förvånad om det inte dyker upp något blåmärke till i morgon! Har iaf lärt mig att inre smärta kan kontrolleras genom yttre smärta... Jobbigt bara att hela tiden söka någon eller något som kan tillföra yttre smärta... Känns märkligt att ringa vänenr och fråga om man ska slåss! =S Nja... får nog leta mig bättre metoder att ta kontroll över den inre smärtan....

Hur som helst så har jag varit i stallet hela kvällen... Har byggt bana och fixat inför tävlingarna i helgen. Är grymt less på att det är så få som hjälper till inför tävlingarna varje gång!!! Båda händernas fingrar räcker alltid till - och det blir fingrar över! Tänk om alla kunde komma och bidra en liten stund, vad mycket snabbare och smidigare det skulle gå! Trist att det är så många tävlingsaktiva i klubben och sedan så få som kommer och hjälper till när det ska arrangeras... Jag som inte ens har häst att tävla sitter oftast i sekretariatet på tävlingarna, bygger bana/dressyrstaket, springer med protokoll.... Jag får inte ens ut något av det! Dom tävlingsaktiva får iaf start- och anmälningsavgift betald av klubben, måste ju kännas lite sniket att inte göra lön för mödan så att säga... Eller är det bara jag som har den synen på det hela!?

Kom hem för bara en liten stund sedan, ska upp senast halv 6... Så jag antar att det kan vara läge att gå och lägga sig och sova några timmar... Kommer troligen vara ett lik i morgon... Men det är en helg... På måndag kan jag sova igen! =)

I morgon kväll vankas det fest igen... Tror att jag ska leta mig dit en liten stund iaf... Ska bara kolla upp ekonomin en sväng innan jag bestämmer mig... Känner på mig att det blir en tidig buss hem =/

*Varför hör du inte av dig!?*

Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0