Huskur och rådgivning

Börjar nog bli sjuk nu... Känner mig risigare och risigare för varje dag som går... Ska försöka bita ihop detta, vem vill vara sjuk nu när högsommaren närmar sig!? Ska se till att dricka mycket vatten, vila och hålla fötterna varma ;)

Jobbade i stallet idag ju, det var PEST efter att ha sovit alldeles för lite och eftersom jag inte var i toppform... Det imponerade lite på mig att trots min oambitiösa nivå, så gick dagen riktigt smärtfritt!

Ska snart gå och sova... I morgon ska jag upp och rida Cornelia och lunchfodra på Tanne... Sen blir kvällen troligen ganska lugn på hemmaplan... Kanske lite film i sängen.... Vi får se vad jag orkar med!

"Goda råd är dyra", sägs det ju... Hur kan det komma då att jag får så många av den varan - GRATIS?? Eller är det på min egen bekostnad som jag får dom? Även om jag uppskattar råden, så vet jag bara inte hur jag ska förhålla mig till dom... Jag är inte otacksam, men jag behöver lite tid att fundera över dom... Men jag lovar att dom tas till betänkning!

so you found
a better hiding place than on the ground
inside the image
of who they think you are
I wish the best of everything for you
I hope you know that honestly I do
how long can you run
turn your back on everyone
just let me know
when you're tired of being alone
so you wait
all through the night and day to day
wait for the illusion of the perfect song
I wish the best of everything for you
hope you know that I honestly I do
how long can you run
turn your back on everyone
just let me know
when you're tired of being alone
(Lifehouse, Wish)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0