"Drickandet orsakar inte baksmällor - det är att vakna som ställer till det"

Fest igår... Kom hem tidigt i morse =P Kul? Jo, men också lite förvirrande och frustrerande. Men jag gjorde precis som jag brukar, och det blev uppskattat som det brukar =) Mår bra idag, troligen tack vare att jag drack lite och slutade tidigt! Mer sånt för mig kanske....

Ska upp till stallet om typ 1 timme... Pacharan har ju flyttat in på box nu, får se hur lätt det är att mocka nu då... Han har alltid haft det så grisigt, men i gäststallet har det varit lättmockat och jag hoppas att det fortsätter även nu!

Martina smsade att tjejen som har Ronaldo nu har tävlat... Både dressyr och hoppning... Min lilla prins... Nu kommer han garanterat inte hem igen... Det har tydligen gått bra, så vi är nog bara minnen nu...

Dagens Nadja-rapport: Erika skulle ta hand om Zeleia idag, så hon har koll på läget idag. Jag tar hand om henne i morgon igen =)

Kommentarer
Postat av: nadja

oj har dom hunnit med bade dressyr och hopp tavling redan? hur hade det gatt da? vet du det?

2007-07-01 @ 19:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0