Bara några timmar sedan sist, men endå!

1. vad heter du? Cathrin
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? När jag var liten ville jag byta till mitt ena andra namn, Linnéa
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mamma o pappa hade nog bara det här namnet, men mormor hade i princip döpt mig till Jenny! =P
4. vilket stjärntecken är du? Lejon
5. vilken årgång är du? 83:a
6. vart bor du? Östersund
7. bott utomlands? Nae, inte på heltid iaf... Tillfälliga boenden har det väl blivit i Norge iaf...
8. flyttat antal gånger? Massor.... 12 gånger sammanlagt, 7 gånger sedan jag flyttade hemmifrån
9. vart skulle du vilja bo? Där jag känner mig hemma och det är där jag känner mig älskad! =)
10. vilken skolklass? Lärarstudent, ska inleda sista terminen i höst...
11. vad vill du bli när du blir äldre? Lärare blir det!

UTSEENDE
1. hur lång är du? 163-165 cm, har egentligen ingen koll...
2. hur mycket väger du? Just nu väger jag ganska lagom...
3. hårfärg och frisyr? Brunt, långt o rakt....
4. ögonfärg? Blå!
5. mest nöjd med? Det där kommer och går.... Påklädd är jag oftast ganska nöjd med helheten ;)
6. minst nöjd med? En hel del faktiskt
7. skostorlek? 38-39
8. glasögon? Mm, men jag föredrar linserna!!!
9. har du några piercingar/tatueringar? Nej, ingenting! Men tatuering har kommit på fundering massor med gånger...

FAVORITER
1. filmer?
Förkärlek till The Guardian och Fantomen på operan
2. låtar? Just nu har jag Fergie - Big Girls Don't Cry som favorit...
3. årstider? Oh, det är Sommar!!!
4. mat/dryck? Grillat är underbart! Och då ska det vara något gott att dricka till, läsk (blir det ofta) eller något lite starkare =P
5. djur? Hästar! =)
6. färg? Kan inte bestämma mig för en
7. parfym? Hugo Boss!
8. tv-program? Tittar på för mycket för att kunna avgöra en!
9. ämne i skolan? Hatar skolan! =(
10. sysselsättning? Just nu, vara i stallet.... =P

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
Den enda jag har, en svart kavaj med grå huva
2. vad använder du just nu för skor? Gympaskor, ballerina skor eller något av mina högklackade alternativ...
3. favoritfärg på kläder? Spelar inte så stor roll, men svart funkar alltid!
4. favoritmaterial på kläder? Bomull, siden, denim
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Typ allt, eftersom nästan allt är för stort!!!
6. favoritaffärer? HM, Gina Tricot, Bik Bok
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Just nu ingenting eftersom pengar en en kraftig bristvara i mitt hem!
8. favoritmärke? Svårt att avgöra...
9. vad har du för byxstorlek? Vet inte egentligen, nu är det länge sedan jag köpte byxor... 38-40 kanske??
10. vad har du för tröjstorlek? S-M

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan?
Vilket rum pratar vi om?? Lägenheten anses nog som liten....
2. vilken färg på tapeterna? GRÖNA!!!!!!! (kräks!!!!)
3. vilka färger går rummet i i övrigt? De flesta möblerna går i Björk =)
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, det är där jag spenderar flest avslappnade timmar!
5. vad vill du ändra där inne? Större säng!
6. vad har du där inne av följande:
a) tv?
Ja
b) video/dvd? Ja
c) dator? Ja
d) stereo? Ja
e) telefon? Ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Resten av mitt kvarter....
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Det har inte blivit så många, men den som känner sig träffad vet det själv! =)
10. favoritpryl i rummet? Mina tarotkort

BLANDAT
1. vad heter din morfar?
Rubert
2. var har du i din:
a) jackficka just nu?
Tomt
b) skolväska just nu? Samma västa som till allt annat, så där är det massor med grejor!
c) handväska eller liknande just nu? se föregående svar
3. vad är du beroende av? Socker??
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? Idomin eller Labello
6. vad tror du på? Mig själv....
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag räknas nog som kristen, men jag är inte religös
8. vad köpte du senast? Minns inte, glass tror jag...
9. har du nåt husdjur? Räknas dammråttorna??
10. vad bor du i? Lägenhet

GREJER
plånbok:
Svart i fejk-läder
tandborste: En rosa colgate =)
smycken: Inga
solglasögon: Blå, sportiga
underkläder: Just nu vita
nagellack: Inget

Kommentarer
Postat av: Paula

lejon är det enda rätta

2007-07-16 @ 17:07:18
URL: http://aluap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0