Update

Det har hittills inte hänt något med våran lägenhet... Andra visningen var idag, men vi har inte fått någon rapport om något nytt bud... Det blir väl till veckan som det kan hända något antar jag... Is i magen heter det väl!?

Johan ska parta med sina vänner i kväll, så jag är hemma på Körfältet själv just nu... Kommer kännas märkligt att gå o sova ensam i kväll, det blir ju liksom första gången på över en månad...

I kväll ska jag iaf städa lite, sätta upp julgardiner och ljusstakar och sånt... Tyvärr är jag galet trött så jag kommer inte att göra en seriös insats... men dammsugaren ska motioneras och en trasa ska väl svepa över de ytor som lagrar damm... Dax att sätta igång innan jag blir för trött!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Rubriken på detta inlägg, update, tyder på något som för mej är aktuellt. Det är inte ditt inlägg nu. Lycka till

2007-12-03 @ 20:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0