God Jul

Tänkte bara passa på att önska alla läsare en God Jul! Jag ska snart börja göra mig klar för att åka till mamma och pappa för att fira jul. Saknar bara Johan lite nu, skulle varit mysigt att få vakna med honom på julaftonsmorgon, men jag får ju träffa honom på torsdag morgon!

Alla julklappar är klara, mammas och pappas var lite komplicerad att slå in, men det gick ju också till slut! Blev klar med allt sånt vid kvart över 11 igår kväll.

Nu är det dax för frukost, sen ska jag plocka lite till innan pappa och farmor kommer och hämtar mig!

För er som är lite nyfikna på vad som hänt kring mig det här året kan kika in senast på nyårsafton och läsa min årskrönika. Har en tradition att sammanfatta året i ett blogginlägg... Och utan att ljuga så har det här året innehållit massor!!!

GOD JUL på er och GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha ljugpotta:P "Har en tradition att sammanfatta året i ett blogginlägg..." lät som om du har gjort det i tio år typ. du har väl inte ens haft bloggen ett år ?!:D

2007-12-24 @ 11:28:06
Postat av: sandra

jag minns då att jag läste förra årets krönika :)

2007-12-26 @ 12:12:56
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0