2 månader! =)

Igår firade jag och Johan 2 månader... Det har gått så fort! Men vi är inte mindre köra eller något sånt, nu är vi bara så ivriga att få fixa nya lägenheten! ur som helst så åt vi lite god mat i går kväll, skålade och satt och pratade. Sedan flyttade vi in i vardagsrummet och skrev julkort..! ;P Sen kikade vi på film, Brokeback mountain. Somnade sent...

Det är verkligen konstigt hur fort 2 månader kan gå... Sitter man och väntar på att 2 månader ska gå, så tar det en hel evighet, men nu har det gått så fort! =) På fredag åker Johan till Göteborg, hoppas att det går fort tills jag ska åka ner...

Jag, Malin och Chister flyttade ner Luzifer och Cornelia till Tanne idag också! Så nu återvänder jag till civilisationen! ;) Det har varit en höst jag inte varit så mycket i stallet, men förhoppningsvis är jag där lite mer framöver! Det är roligare att vara i ett stall där man känner folk, och där vännerna är! Så vi får se vad som händer efter nyår, om jag kanske är där minst 2 dagar i veckan! Vi ska iaf ha stallet och kvällsfodringar... Hur som helst så såg dom ut att tycka att det var ganska ok att flytta ner... Det var lite spännande att spana in nya hagarna och alla hästkompisar runtomkring, men de kunde endå äta i lugn och ro till slut...

Ikväll är det lite myskväll hos Paula. Hästtjejerna ska dit. Ska bli skoj att hitta på lite bus med brudarna igen. =) Så jag ska göra mig klar nu!
KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Louise

ååhh, grattis :)
kram

2007-12-15 @ 16:09:45
URL: http://louiseda.blogg.se
Postat av: Hanna

grattis :)

2007-12-15 @ 16:14:32
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0