Sommarens sista njutbara dag?

Kanske har det varit sommarens sista fina dag - och jag var inte sen med att utnyttja den! Det har varit varmt och soligt och min solbränna har bättrats på en del, och den här gången har jag sett till att göra det i min nya, obetalda bikini!

Red ut Cornelia med Nadja och Zeleia... Red myren en sväng, mys pys! Skönt att man hittar sig så snälla hästar som inte krånglar och så... Är ju inte världens kaxigaste människa kanske, så en stadig o snäll häst är perfekt! Ny uteritt på tisdag!

Fredag i morgon... Undrar vad jag ska göra av den dagen då? Skolan och vad?

Nu väntar lite mat och en dusch innan jag ska börja fundera på att sova!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hoppas att det blir någon mer varm, skön dag innan hösten kommer, så du får användning för din fina bikini lite mer;-) Hörs!

2007-08-24 @ 12:00:33
URL: http://ernqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0