Ny bil! Tack Michel!

Jag har nu fått förklarat för mig varför man ska ha ny bil och inte begagnad! Och det är inte vem som helst som berättat för mig! Michel Gerard i Gilmore Girls har berättat! Till saken då; Varför ska man ha en helt ny bil!? Jo, för att man inte ska ta över någon annans smuts! Ja men det kan man ju städa bort och dessutom har man ju kläder på sig, tycker väl ni... Mmm, men som Michel säger; Om du vill sitta i andras svett och bland deras löss, så fine!

Jag vill köpa bil NU!

Kommentarer
Postat av: sandra

tss, ska du inte ha en helt nybyggd lägenhet också? det må väl vara prio 1 med tanke på att du antagligen spenderar mer tid där än i bilen? äckligt att sova i samma rum som någon annan sovit i tidigare! usch! :P hehe...

2007-08-29 @ 08:28:11
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0