"Man kan inte suga tyst!"

Det sa en tjej på fritids när jag sa till henne att sluta smacka när hon åt en isglass... Och med det svaret så gav jag tillbaka med eftertryck "Joho då, det kan man visst!" och mina kära kollegor satte igång och asgarva och efter det var mognadsnivån på våra internskämt lika låga som igår... =P

Har inte gjort så mycket mer än jobbat idag och i morgon har jag öppning. Detta innebär att jag inte kommer att vara vaken länge efter 9 i kväll... Kvällens mål blir att stoppa in all tvätt i garderoben och sedan ta en skön dusch!

Ont i halsen har jag fått också! =( Inte bra..... Men jag får knapra lite medicin så ska det gå bra!

Kärlek är underbart men svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0