Helgen är över...

Helgen bröjar närma sig sitt slut... Kan inte riktigt avgöra om det varit en bra eller dålig helg (men det bra överväger iaf!), vad jag kan komma på är att första tredjedelen iaf var toppen... (Sorry mamma, men du får skylla dig själv att du läser) Bra sex är alltid en bra inledning på helgen!

I helgen har jag njutit av att ha en dator! Det har varit underbart! Har chattat med Jacob och Anders halva dagen =P Känner mig inte längre socialt handikappad utan är tillbaka så som jag trivs och uppskattar! =)

Vad har hänt mer i helgen då... hm... Jag har haft hand om Luzifer, vilket har gått bra... Hämtat min cykel hos Sofie, vilket slutade med ett skärsår... Plockade lite här hemma igår, det ledde till att det blev lite mer städat igen...

Jobb i morgon, sedan ridning... Därefter väntar en vecka som kommer att vara lite motig.... Plugg tis-fre, BLÄ! Torsdag känns värst;
8.15-10 Föreläsning Klimat
10.15-12 Föreläsning Miljöekonomi I
13.15-15 Föreläsning Miljöekonomi II
15.15-17 Föreläsning Miljöpolitik

Vilken nöt förlägger Miljöpolitik en torsdag eftermiddag!?!?!? Ingen orkar lyssna, många har gått redan efter lunch och bara tanken på politikrelaterade frågor får mig att direkt fundera på om jag hellre ska åka upp och hjälpa Nadja att hoppa!

Sen kan jag ju nämna att några från ridklubben har varit o tävlat... Har inte riktigt förstått varför, men alltför ofta är det dramatik när ÖFRK är på tävling (och Sofie är oftast med) Den här gången var det Maria som stod för dramat, ett brutet nyckelben och en extra resa för hennes sambo... Cornelia har iaf uppfört sig och är tillbaka som hon brukar! Hon plockade med sig några rosetter den här helgen =) Duktiga lilla häst! I mrogon ska hon och jag samarbeta en liten stund =)

Nu är det sovdax om jag ska vakna i morgon... Sov strax över 11 timmar natten till i dag, utan att jag vaknat en enda gång!!!

Kommentarer
Postat av: zandra

vakta ditt språk :)

2007-08-20 @ 09:48:42
URL: http://zandra.bloggagratis.se
Postat av: Madde

Hahaha... ja inte längtar man direkt till alla jävla idiotiska föreläsningar... Bläääää

2007-08-20 @ 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0