Första skoldagen och jag höll på att somna!

Så, veckans första skoldag är avklarad... Vi fick sluta tidigare än planerat för att alla blev för trötta... Själv höll jag på att somna - trots godis och coca cola!!! Detta kommer att bli en lång vecka... Det som var lite jobbigt idag, och som sätter resten av veckan i perspektiv, var att vi började 10:15 och fick gå strax efter 16. Resten av veckan ska vi börja 8:15... Jag kommer att i princip sova vid lunch!

Eftermiddagen har jag ägnat till att hålla mig vaken genom godis, cola och mobiltelefon (eller som Johan menade; frukt, vatten och stor inlärningslust) Sms är ett tvärsäkert sätt att iaf hålla sig vaken stundvis...

Kvällen ska nu ägnas till att förbereda examensarbetet lite, titta på tv, tvätta och framförallt så måste jag se till att få lite dagsljus på mig och tillsätta frisk luft till mitt "lilla" intag av socker...

*Längtar efter helgen!!!!* =(

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kommer klara av den här veckan galant! Tänk på helgen, då ska vi ha roligt;-)

2007-08-21 @ 23:08:29
URL: http://ernqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0