En mindre förtvivlan

Förstår ni hur det känns att inte ha en fungerande dator!? Jag håller på att bryta ihop! Knappt att jag kan kolla min mail och hålla mig uppdaterad över veckan som kommer... Bara att kolla schemaändringar tar en hel evighet! Man får be den släpbara att öppna sidan ungeär 5-7 gånger innan man kan ha tur att lyckas... Skulle vilja vakna en dag av att någon ringer på dörren och vill dela ut en dator till mig!

Men eftersom det inte händer får jag dra på mig joggingskorna och promenera bort förtvivlan en stund... Jag fick igång webmessenger en liten stund, men det dog igen.... *suck...*


*Give me my life back (and give me some more love...)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0