Chips, Lax och Krämbulle

Idag har jag och Jenny legat på en filt i Körfältsparken. Vi har solat och surrat halva dagen =) Efter en stund så blev vi båda lite sugna på chips! Vi styrde så kosan mot ICA supermarket och införskaffade lite chips - och till på köpet blev det en krämbulle var och glass till promenaden hem! =9

Lite färg har jag nog lyckats få idag iaf, känns toppen! Skulle bara vilja vara ledig i två dagar till så jag kan bättra på det ytterligare... Men så är inte fallet, så jag får väl tvinga barnen att vara ute i morgon och på tisdag, så jag kan ligga och lapa sol på arbetstid! Snacka om att förena nytta med nöje! =D

I kväll ska jag iväg på möblering av fritids... Lovade att jag skulle hjälpa till... Vi har 3 klassrum på skolan som vi måste ställa i ordning för att kunna vara där... Vi flyttade upp fritids möbler från förskolan, som vi varit på tidigare i sommar, i fredags, men det gick inte att möblera just då... Så det ska styras upp i kväll! Vi ska vara typ 12 pers, så det kommer nog kunna ta en stund!

Därmed är det dax för mig att fixa käk! Blir hämtad om ungefär 2 timmar.... Middagen idag ska bli stekt lax och bbq pommesfrites... *smaskens* Ska spela musik högt också! Svenska hjärtan med Lasse Lindh är en av de absolut bästa låtar jag hört!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag är något skeptisk till din musiksmak.. :P

2007-08-05 @ 19:44:38
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja, det här måste vi göra om! Sola, snacka skit å äta en massa onyttigt;) Mycket trevligt tyckte jag!=)

2007-08-10 @ 19:47:27
URL: http://ernqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0