Äntligen HELG!

Trodde aldrig läraren skulle sluta prata idag... Lite tragiskt med människor som verkligen måste anstränga sig för att komma på saker att fylla ut tiden med... Men när klockan nått strax efter 15 så började jag dra på mig jackan lite extra tydligt, i och med det så bröjade alla skruva på sig och han var tvungen att avbryta och låta oss gå...

Nu har jag skickat iväg det min examensarbetes handledare vill ha inför uppstarten av examensarbetet, jag har bara fått en lätt ångest om jag har anmält mig till omtentan nästa lördag... ska styra upp det på måndag, för nu är det endå ingen kvar för att svara på sånna frågor...

Åh måndag föresten! Jag ska klippa mig då! Nu ska håret fräschas upp igen! Och en vecka senare ska jag till kiropraktorn! Nu jäklar ska jag få ordning på mig själv! =) Och nästa onsdag så ska jag till käftis... Bara massage kvar då, sen borde jag vara en bra bit på att vara samma människa men i en fräschare kropp!

Utgång i kväll... John bangade pga lite stök, men jag och Jenny klarar oss nog, även om det skulle varit skoj om han hängde med. Har sett ovanligt lite av mina vänner i sommar, vilket är grymt tråkigt!

Aja, kanske måste iväg en sväng till "apoteket".... =) (Ska kolla om mamma ska ut och motionera bilen...)
Skål på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0