Ångest, ångest, ångest

Här sitter jag nu, med lite lätt ångest... Nog för att jag sitter hemma med en dator, men det är min släpbara dator som tog 15 minuter på sig att starta och sedan lika mycket tid till för att få igång internet med! Ok, jag har en dator, men jag kan ju inte ens ha MSN på den! Kan inte ens öppna Webmessenger! =( Men men, jag vet att många, bland annat Sandra och Nadja, saknar mina blogguppdateringar...

Eftersom jag nu skrämt igång den släpbara datorn så kan jag iaf uppdatera bloggen... Men jag skulle verkligen vilja ha tillgång till MSN igen... Känner mig tragiskt nog socialt handikappad utan! Många vänner som jag inte håller kontakt med på annat sätt...

Ska, senare i kväll, på styrelsemöte... Är inte jättepepp, men har jag tagit på mig ett ansvar får jag så snällt fullfölja uppdraget... Hoppas på fika, så jag klarar kvällen...

Ska nu till mamma o pappa och låna systerysters dator... Lovar att försöka vara duktigare på uppdateringar framöver, nu när den släpbara datorn iaf tillåter blogg.se......

Kommentarer
Postat av: nadja

Hurra äntligen!!!!!!

2007-08-16 @ 20:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0