Alternativa vägar

Hur märkligt det än kan låta, eftersom jag sitter och skriver detta, så försöker jag städa! Det ser ut som en allmän katastrof hemma hos mig... Och det spelar ingen roll hur mycket jag plockar - det tar aldrig slut och det ser fortfarande lika rörigt ut! =(

En alternativ väg som känns aktuell för stunden är att KASTA!!! Det slitsamma i det är att det är ju en liten bit att bära skiten för att det ska hamna i kontainern.... Skulle haft en pirra att lägga grejorna på för att sedan dra ut det, så jag skulle slippa bära....

Ytterligare en alternativ väg är att vänja sig med skiten och spola upp ett skumbad, ställa ljus på kanten och bara koppla av! (vilket just för stunden kändes mest aktuellt....)

Ska försöka se till att det blir ihopstädat, dammsuget och att jag får i mig mat innan det är dax att sova... Så jag måste helt enkelt sätta igång om jag ska hinna klart, klockan är ju trots allt 8 snart!

Förra helgen... Mmmm... Den var kanon, snälla ge mig den tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0