Älskar mitt jobb!

Shit vad jag älskar mitt jobb - iaf igår och idag! Idag åkte vi till Önsjön... Barnen badade och jag solade! Vi var där 3 timmar och ja glåg o solade hela tiden! Sedan när vi kom hem låg jag ute 30-40 minuter till och när jag slutade åkte jag till systeryster och blev bjuden på mat, då passade jag på att sola en stund till! Nu börjar jag uppnå något med min solbränna!

Och inte nog med det!!! I morgon ska det också bli fint väder! Snacka om att jag ska ligga ute på jobbet en dag till!!! Perfekt att kunna sola - och dessutom få betalt för det!!! =D

Dusch och insmörjning närmast på schemat! Senare film! (synd bara att jag är utan sällskap...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0