3 is the magic number

Det man växt upp med är att allt i sagorna är tre;
Guldlock och de tre björnarna
Tre små grisar
De tre goda féerna i Törnrosa
Ja, ni förstår principen... Grejen är att det sägs också att olyckor sällan kommer ensam, utan att de kommer i en klump på 3. Japp, nu har jag ju varit med om 3 "olyckor", är det dax att lyckan vänder??

Skolan är precis så seg som jag hela tiden fruktat, men det som jag är lite imponerad över är att jag nu suttit två heldagar! Tyvärr är det torsdag i morgon och den dagen har jag ju redan redogjort för tidigare... Det som spär på missären är att det ska bli strålande sol och 23 grader varmt!!! Jag skulle ju kunna ligga ute i min nya, oanvända bikini och bättra på solbrännan ytterligare! Nä, istället ska jag sitta inne på campus och tråkas ihjäl!

Magen har kraschat igen... Läckert, det har gått smärtfritt hela somamren och vips när skolan börjar så kraschar magen... Varför blir jag inte förvånad!? Nu väntar hösten med smärtor... Medicin? Ja, det kan kanske bli läge för det...

Sov nästan inget natten till i dag... Fanns alldeles för mycket att fundera över. Är det så att "sagan" är slut? Är det verkligen det jag vill ska hända? Vad händer om jag kniper ihop och fortsätter? Vem ska jag lita på? Vad är sant och vad är falskt? Det finns ett ord, en sak, som kan göra beslutet lätt... Det är SANNINGEN, men vem som ska ge mig den ahr jag egentligen ingen aning om... Alla presenterar sanningen, men det är väl kanske min sanning som räknas!? Blir ett problem till framtiden, men one thing's for sure... Jag ska fatta ett beslut, förankra det mentalt och hålla det spåret!

I morgon har jag Cornelia, vi ska ut och mysa i skogen med Nadja och Zeleia! Ska bli skoj! =) Snart är det helg och jag ska ha skoj så det bara skriker om det... Hoppas bara att jag hinner få pengar! =S CSN är bara så sega! Fattar inte varför deras system inte kan snabba på lite...

Nä, nu ska Lars Winnerbäck få ha de avslutande orden.... (eller något sånt)
Jag tror att jag är mera kär i kärleken i sig än i dig, förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0