Röntgensvaret

Fick tillbaka röntgensvaret för ett tag sedan och inte helt oväntat så får man svaret

Bästa Cathrin!
Röntgensvaret kom tillbaka utan avvikelser. Upplever du fortfarande problem är du välkommen att återkomma.

Tappade stinget igen...

Hur som helst pratade jag med min kiropraktor, som upprepade det hon sagt tidigare "Det är din överrörlighet!".
Fortsätter läsa på om den delen, tills energin infinner sig igen.

Fick i alla fall ett nytt infall med min fysik igår, så nu har jag öppnat en ny blogg. En blogg som blir ganska utelämnande med mina kilon och mått. Jag ska använda den som träningsdagbok tänkte jag, så om jag saknas här lite igen så är det därför!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Får man läsa den också..

2014-04-02 @ 19:25:38
Postat av: Nathalie

Jag undrar också om man får läsa den:)

2014-04-05 @ 14:51:44
Postat av: sandra

vill också!

2014-04-05 @ 19:40:06
Postat av: Anneli

Länge sen du skrev nu...
Är det bröllop på gång?

2014-05-31 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0