Snart vinter?

Idag tog vi fram vinterjacka till Vincent och Voxipåsen till Havanna. När man börjar behöva varmbona för sig själv och kidsen inser man att det nog är vinter snart!

Förövrigt händer det massor hemma hos oss. Johan har fått diabetes, Vincent har börjat läsa och skriva och Havanna börjar krypa när som helst och har fått två tänder.

Jag har börjat rida lite smått. Är vikarie för mina gamla gruppkompisar, så det blir någon lektion då och då. Sen har jag börjat träna styrka och core hos Brunflo gymnastikförening. Med andra ord har jag börjat skrämma igång min tröga kropp. Hittills märks inget på varken våg eller kläder.

Åh, glömde nästan! Har ju sökt hjälp för spindelfobi och sockerberoende! Har varit på några inskrivningssamtal, men det är inte klart om jag ska få någon behandling.

Det var väl i korthet vad som händer hos oss!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Tråkigt att han har fått diabetes.. Är det typ 1 eller är det typ 2?
Må så gott med familjen!

2012-10-13 @ 10:07:00
Postat av: Cathrin

Typ 2. Men det går bättre och bättre hela tiden. Det är inte en enorm omställning längre här hemma. Det var ganska lite som behövde ändras egentligen!

2012-10-22 @ 13:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0