Gå tillbaka...

Och så hade dagen kommit - bra mycket tidigare än först planerat! Sista dagen för denna föräldraledighet... I morgon börjar jag jobba igen, men inte där jag slutade innan Havannas ankomst. Nej, där trasslade det till sig med mina tidsbehov. Nu ska jag tillbaka till den förskola där jag slutade när jag väntade Vincent. Men tack och lov är det en annan chef än sist. Förra chefen har jag svurit att inte jobba för igen.

Idag har jag införskaffat lite nya kläder till jobbet. En jacka, vinterskor och ett par arbetsbyxor. Ska fixa nya innedojjor också, men Rom byggdes inte heller på en dag! ;)

Nu ska Skruttan upp ur badet, så jag återkommer med hur nya jobbet känns en annan dag! :)


Kommentarer
Postat av: nathalie

lycka till på första dagen :) hoppas det går bra!

2012-11-18 @ 19:23:12
URL: http://nathalielarsson.webblogg.se
Postat av: Erika

Kul med ett inlägg! Saknar dig på facebook, vart har du tagit vägen? Kram

2012-11-19 @ 21:06:21
URL: http://eriica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0