Packar för fulla muggar!

Snart är vi klara med det här jäkla boendet. Att slippa grannen ska bli helt galet skönt! Det går nog inte riktigt med ord beskriva hur skönt det ska bli att slippa ha med henne att göra igen! Men jag misstänker att en hel del av mina trogna förstår vad jag menar...

I kväll hämtade jag 8 banankartonger, en liten flyttkartong och lite silkespapper att packa med hos min "flytt-donator" Eva. Och nu när klockan nyss passerat midnatt så kan jag nöjd gå och lägga mig efter att ha packat 5 kartonger i kväll! =) Det börjar bli platsbrist för de packade kartongerna, men det är samtisigt skönt att se staplarna växa lite överallt här hemma... Väggarna börjar gapa tomma, precis som hyllor och skåp.

Visst känner jag lite stress inför flytten, men hittills ingen direkt panik. Jag tycker att packningen går bra och att vi är i bra fas. Men vi kan helt klart lägga i en växel till i packningen nu. Det börjar verkligen närma sig nu, på riktigt! =)

Nepp, dax att göra kväll för att möta en dag som ska göra gott för själen! Först familjeutflykt för att kika på ett koupsläpp. Ska bli kul att visa vår-galna kossor för Vincent. =) Och sen blir det att vara lite medhjälpare till Nadja när hon ska tävla i Ås. Ska bli riktigt härligt att känna på dressyrtävlingsatmosfären igen! Kan bara meddela att jag saknar hästarna något grymt, men att jag samtidigt blir ganska ledsen när jag är i stallet då jag vet att jag inte kommer att ha råd att lösa något abb på minst 1 år till och därmed kommer mitt ridande vara väldigt begränsat. Jag saknar min ridgrupp, och jag saknar "min" Salle... Jag saknar att svettas på lektionerna och jag saknar att tävla. Jag vet att det är tillfälligt och att jag kommer att kunna ta upp det igen, så jag ska försöka jobba på att återgå till det "teoretiska" med hästarna fram tills att jag får klättra upp igen!

Men nu är det verkligen dax att göra kväll, så God Natt med er alla! Och på återläsande! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0