Days go by

Dagarna rusar verkligen fram. Hinner inte med allt jag skulle vilja/behöva göra då energin inte alls räcker lika längt som alla göromål! Men här hemma har nu hela familjen ledigt tillsammans. Johan går på föräldraledighet med Vincent och jag fortsätter att rulla på med Havanna.

Det närmar sig att vi ska åka ner till svärföräldrarna på en liten semestertripp. Vi ska på Universeum, Liseberg, GeKå's och säkerligen någon badplats! =) Sen ska Johan hjälpa sina föräldrar att fixa lite hemma i huset och vi ska se till att vara ute och avnjuta fint väder också! För fint väder - det har vi beställt!

Johan och Vincent har varit några dagar i stugan. Vincent älskar att vara där. Jag och Havanna har spenderat lite tid ensamma och jag har avnjutit att hon tränar på att säga mamma och pappa! =)

I morgon kommer grabbarna hem! Även om det är lite skönt med ensamheten (förutom Havanna) så saknar jag dom lite också.

Nej, nu är det snart dax att följa skruttans exempel och gå och sova! =) Snart 6 månader gammal och sjutton gånger bättre än mamman på att göra kväll tidigt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0