Förkyld - igen....

Fasen, jag har gått och blivit förkyld igen! Tvärtäppt i näsan, snorig, känner mig hängig, huvudvärk och en kraschad mage... Grattis, det är bara 3 veckor sedan sist... =( Kämpar på med att bli frisk, men satsar på att göra det hemma istället för på jobbet nu iaf. Men dessa virus är som inte alltid så mycket att göra något åt...

I morgon ska jag se till att njuta av hemmavistelsen. Ska efter lämning på dagis gå hem och gosa ner mig och titta på film och dricka varm oboy och äta ostmacka! ;) (Kanske blir sånt redan i kväll....) Kände mig iaf grymt glad över att Vincent valde att sova till 7.40 idag! Det var en härlig sovmorgon! Hoppas han tänker på det i morgon också! =)

Nu är det dax för alvedon och nässpray...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0