Men prinsen ska inte glömmas bort!

Det blir mycket bebisbloggande just nu, men jag tänker inte glömma min fina, underbara son! Men jag vill inte lägga in honom i slutet av en babyblogg... Han är för fantastisk för att inte få visa upp sig lite på egen hand också! Min stora fina prins!

 
Skönaste soffstilen!


Att sova i soffan ist för sängen är inte så tokigt...
Man kan ju sova skapligt gott ju!


Bokstäver, siffror och att skriva på olika sätt är ett av de stora intressena just nu.
Här "skriver" prinsen på sin mammas runda mage!


För första gången, på riktigt, har Vincent skrivit "bokstäver".
Trodde inte att han skulle intressera sig för att lekskriva förrän efter 4års ålder!
Men här har det tydligt börjat och duktig är han helt klart!

<3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0