Livsstilsjämförelse

Satt och kollade tillbaka till förra graviditeten i kväll. Jag har verkligen en helt annan situation nu än då. Det känns för mig ganska märkligt idag att jag den 2 juni 2008, ungefär 2,5 månad innan Vincent kom, satt till häst sista gången... =) Det var i v.29, två veckor längre fram än jag är nu. Då hade jag ju inga foglossningar eller andra opraktiska krämpor, men skulel jag kunnat rida den här gågnen också hade jag antagligen lagt hjälm och stövlar på hyllan just nu!

En månad senare, när jag var i v.33, satte jag ihop skötbord, hylla och byrå och började boa "på riktigt". Nu känns det som att det boandet kan få vänta till v.35-37...

I v.35 sprang jag fortfarande korta sträckor. Det är något som är helt uteslutet i dagsläget...

Ja, som synes så är denna graviditeten ganska olik den förra!

Har börjat fundera över en resa söder över. Egentligen har vi funderat över den ganska länge nu. Får se om vi lyckas rodda ihop den. Skulle vara både skoj och skönt att komma iväg, men vi kan ju inte bestämma över allt helt enkelt. Får räkna lite på det hela först bara!

Snart är det dax för att göra kväll. Ögonen är trötta och kroppen hänger på det. Ny dag i morgon!
Sov gott, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0