Grattis på 1årsdagen!

Jo men tackar!

Idag för ett år sedan gick Johan ner på knä i en gränd i Gamla Stan. Vi firade den kvällen med ett av Vincents jätteutbrott och fick inte alls tid för varandra under kvällen... Han skrek konstant i 4 timmar! Inget dög och inga tricks och mutor fungerade... Har för mig att den helgen i allmänhet inte var helt ultimat...

Mensen var två veckor sen och jag vågade inte åka till Stockholm utan att veta hurvida jag var gravid eller inte. Så vid 5 på morgonen, innan avresa, tog jag ett graviditetstest som visade ett minus. På kvällen hade Vincent sitt utbrott och mensen kom... Japp, perfekt upplagt för lite romantik! ;)

I år har Johan spenderat helgen i Piteå för handbolls SM med tjejlaget han tränar. Jag och Vincent har varit hemma. Klockan har nyss passerat 22.30 och Johan har inte kommit hem ännu. Får se om han hinner hem på denna årsdag. :P Vi har iaf inte planerat något som helst firande. Nästa helg ska Vincent få bo borta. Han ska bo hos moster Zandra och Christoffer en natt då. Jag och Johan ska passa på att fira både 1 år i förlovning och 4 år tillsammans! Vi firar 4 år tillsammans på fredag. :)

Nu börjar det närma sig en nattning av mig själv. Bara Johan kommer hem, så jag kan snigla mig ut till bilen och parkera den i garaget ist för på vägen... Men tandborstning kan ju vara klart innan dess, så är det bara att krypa ner under täcket när jag kommer in sen! :)

God natt med er alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gu va tiden går fort! Grattis :)

2011-10-10 @ 08:05:03
URL: http://sandrahogqvist.wordpress.com
Postat av: Cathrin

Visst gör den! Tack så mycket! =)

2011-10-10 @ 15:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0