100 dagar och Kanelbullens dag

Insåg nyss att vi inte bara firar Kanelbullens dag idag utan även 100dagars. Och så är det ju inte 100 dagar innan studenten, utan 100 dagar innan beräknad förlossning! Nu kan jag nog nästan få börja räkna ner på riktigt! 100 dagar känns på något vis kortare och roligare att räkna ner än 14 veckor!

I kväll firar vi alltså 100dagars med kanelbullar! =)

Och i morgon är det dax för läkarbesök för mina foglossningar. Får se vad det blir för utgång. Jag hoppas ju på en bra läkare, med förståelse och förnuft - men också med förmåga att göra bra bedömningar! Skulle nog ljuga om jag sa att jag hoppades på att bli "friskförklarad", för nog hoppas jag på att få vara hemma på deltid och pyssla om mig själv! Men som sagt, det är ju inte bara upp till mig! Vi får helt enkelt se hur det går! Det har iaf varit skönt för både kropp och själ att ha varit hemma några dagar nu. Dels för att förkylningen varit lite jobbig och dels för att jag haft ont i ryggen igen. Men nu hoppas jag alltså på att hitta en bra balans mellan hem och jobb! =)

Nu är det dax för en liten frukt och sedan börja projektera inför middagen. Det blir något så avancerat som Halv specialare idag! Steka korv och göra potatismos känns inte överväldigande! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0