Storkillen!

Kom nyss hem från öppna fsk. Jag tyckte att Vincent måste få lite utrymme och lite leksällskap. Maria och Arthur skulle också dit fick jag veta när jag SMSade henne och frågade. Vi åkte dit med samma buss och grabbarna drog iväg i full fart så fort vi släppte ner dom på golvet!

Vincent trivdes som fisken i vattnet. Han plockade med alla sakerna - samtidigt! Ville inte alls sitta stilla på sångsamling osv! Dessutom åkte han rutschkana helt själv! Det är ju helt underbart att se när ens barn blir så stor att det klarar så mycket själv! Samtidigt som det är lite vemodigt att den lilla bebisen inte längre finns! Jag blir stolt över att se att Vincent är så framåt och aktiv, trots att han varit begränsad under så lång tid av sin uppväxt.

I morgon ska vi faktiskt dit igen. Han ville ju inte alls åka hem idag - även om han sov inom 8 minuter när jag la ner honom i vagnen. Det är skönt att se den enorma viljan och glädjen som lyser i ögonen när han får fritt spelrum! Självklart ska han få busa mera! Uppenbart är att vår lägenhet är för liten för honom att busa i! ;)

I morgon blir det mer öppna fsk, på torsdag ska vi till sjukan en sväng (nöjestripp - tro det eller ej!) och på fredag ska vi på djungelhuset! Tror ni att skrutten har en toppen vecka den här veckan eller!? :)

Glömde kameran idag, eller tänkte helt enkelt inte på att ta med den... Så helt kalrt ska den med i morgon, ska fota mitt lilla yrväder i morgon! Måste ju helt enkelt dela med mig av den glädjen han utstrålar! :)

I kväll är det ridning på schemat. Som det ser ut så kan det tänkas vara hoppning... Får väl se hur det blir med den saken om så är fallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0