Feberfritt!

Joppi! Det blev aldrig någon feber idag! Som högst låg han på 37,9 och det är egentligen bara förhöjd temp! :) Vi var ut en sväng, tog vagnen ner till apoteket fram och åter. Skrutt gillade att titta på lastbilarna som körde förbi oss! :)

Han somnade i egen säng strax före 20, så nu får vi se hur länge det dröjer innan han krånglar i natt. I morgon blir det iaf ingen sovmorgon. Han ska upp 7, även om han trasslar på tidiga morgontimmar. Nu ska mönstret brytas! (det är väl jag som blir straffad eftersom han sover gott på dagen ändå...)

Imorgon är det också dax för inskolningssamtalet. Vi ska delge lite information som är speciell för Vincent, och få veta vilka tider han ska ha för inskolningen. Får se hur snabbt det går innan han är sjuk igen... ;) Imunförsvaret är definitivt inte vad det borde vara! Men vi får se hur det går! JAg lär ju bli sjuk själv också, när jag skolas in på min fsk! :)

Nu är det snart nattning av mig. Ska jag upp 4, så behöver jag få några timmars sömn!

Kommentarer
Postat av: Magda

Du får ta och bli rejäl tjenis med den där John du vet? Han verkar kunna få dom flesta att somna och sova som stockar har jag hört :P

2010-01-27 @ 22:35:35
URL: http://maggiebrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0