Uppdatering efter nattens inlägg!

Jaha, klockan är 7 och man är uppstigen redan... Ska jag hinna äta frukost och göra både mig och Vincent i ordning så gäller det att kliva upp 1,5 timme innan avresa!

Hur som helst så ska jag ge en liten uppdatering efter nattens inlägg...

1:40 fick jag nog. Jag gick upp och ringde Störningsjouren. Då hade jag legat och lyssnat på höga röster och smällar i golvet uppifrån grannen sedan någon gång vid midnatt! Efter att ha hört dom en stund så lyckades jag tolka ljuden som ett bråk. Det var höga och irriterade röster... Jag fick helt enkelt nog och gick upp och ringde! Hon jag pratade med sa att hon skulle be en väktare kolla upp det. 2:43 tittade jag på klockan sista gången, hade inte hört någon gå i porten unden den tiden jag låg vaken och fortsatte lyssna på dom... Till sist lugnade det ner sig, iaf så pass mycket att jag kunde somna - vilket var tillräckligt för mig!

Det är sanslöst att man ska behöva höra sina grannar tjafsa halva natten, när man dessutom får höra dom spela musik halva dagen! Detär nästan så jag vill dammsuga lägenheten och spela musik nu! Bara för att hämnas! Men sånt har jag inte tid med, dessutom lär det hjälpa föga! Nu har jag iaf ringt Störningsjouren och gett ytterligare en anmärkning på grannnen. Efter att Johan berättat att ytterligare en granne har ringt flera gånger tidigare, så kan jag nog slappna av och faktiskt säga ifrån, är man flera som säger ifrån så känns det inte som att jag är nojig (med tanke på att fler stör sig) och det blir mer befogat att säga ifrån...

Nej, med mina 4 timmars nattsömn ska jag nu göra lite frukost innan jag ska antingen väcka och plocka upp eller plocka upp en redan vaken son! 9.00 ska vi som sagt infinna oss på BVC för att undersöka hans knölar! Det blir väl en uppdatering om det också!

(Nu är det livstecken uppe från grannen, det är nästan så man tror att dom inte sover!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0