Påbörjar lite med utflykter

Nu har vi påbörjat med lite utflykter med Vincent. Igår var vi på besök, dels hos mamma o pappa (främst för att få sova då jag hölls vaken till halv 7 och 8 började dom renovera i lägenheten bredvid...) och dels hos familjen Skårstedt. Det gick bra tills vi var på väg hem till mamma o pappa efter Skårstedt, då meddelade sonen högljutt att han var hungrig!

Idag gjorde vi ett kortare besök på Johans (och delvis mitt) gamla jobb... Gick hur bra som helst! Vincent verkar acceptera alla lägen! Han låg snällt i vagnen och sov, trots alla som kom i tittade och pratade! Skönt att sånt funkar, skulle vara jobbigt om han inte gick att ta med sig någonstans...

Jag orkar inte med så långa utflykter, så det får bli lite i taget... Men vi har ju ingen brådska! =) Nu ska jag snart se till att fika lite, är galet hungrig... Ska bara få Vincent/Grodynglet/Grodan/Skitongen/Skrutten (och allt vad han nu går under för namn) att somna! =)

Kommentarer
Postat av: nathalie

när kommer utflykten hem till mig då? ;)

2008-09-05 @ 15:00:01
URL: http://nalaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0