Min dag i korta drag...

Idag har Vincent en dålig dag... Lill-skrutten har nog lite ont i magen och har svårt att få ro i kroppen. Han ser lite hängig ut, så jag är lite lur på om det är så att verkligheten har kommit ifatt honom. Det ÄR jobbigt med en massa nya intryck hela tiden och han växer dessutom en hel del... Just nu har han somnat...

Han hade en gråtattack när jag och Johan satt och åt middag... Där sitter vi och försöker fira 11 månader (!) tillsammans vilket resulterar i att vfår äta färdigt i omgångar för att Vincent verkligen behövde lite tröst...

Vi har varit upp till stugan och fixat tvn och passade på att promenera en sväng där ute.

I kväll ska vi väl försöka hålla Vincent lugn och ligga i soffan och titta på tv... Jag tänkte kika på Hål i väggen, men Johan vill hellre se sporten... Så vi får väl sammanstråla efter det då...

Nu ska jag ta hand om sonen som håller på att vakna till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0