Glada dagar

Mitt i all trötthet o så, finns det små saker att le åt... Kanske verkar lite ytligt, men det ger iallafall mig en bra känsla... Innan förlossningen vägde jag 74 kg. Idag, 9 dagar senare, visade vågen 66,8 kg! Hihi, bara 5,8 kg kvar till utgångsvikten! Det är inte illa! Hoppas att jag går ihop på sånna ställen som gör att jag sen kan ta mig ner i alla mina byxor! Jag köpte nya jeans i början av graviditeten, har inte hunnit använda dom... Skulle ju vara skoj om man iaf kunde få ha dom ett litet tag iaf!

I natt har faktiskt Vincent sovit ganska bra! Jag har inte behövt lämna sovrummet pga att han skriker o så... Jag har enbart vaknat, gett honom mat och sedan har vi somnat om! Det längsta sömnintervallet var dock bara 3 timmar... Men Johan tog med sig honom ut i vardagsrummet vid 9, så jag fick sova ett par timmar till! =)

Snart ska vi åka och handla lite till middagen hos mamma o pappa, det blir Vincents första besök i en mataffär! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0