Hur kommer det sig?

Alla som känt mig, minst sedan gymnasiet, vet hur märklig vändning jag tagit i mitt liv angående ordning och reda! Under gymnasietiden hade jag stenkoll på allt, ordning och reda hemma (på mitt rum) och alltid alla grejor och lite till på lektionerna... Nu är mitt liv ett ända kaos! Hur kommer det sig att man, på mindre än en vecka, lyckas få till det till en ända oreda hemma!? Hur svårt ska det vara att plocka undan grejor allt eftersom?? Jag skulle vilja ha tillbaka delar av mitt gymnasieliv. Tänk om jag kunde ha samma ordning och reda hemma som jag hade då, organiserade papper i pärmar, organiserade högapå skrivbordet för papper av olika slag... Alfons-pedagogiken - Var sak på sin plats!

Organiserade Cathrin får gärna flytta in igen!

Nu ska jag städa spisen efter gårdagens middagsmisslyckande... Jag skulle mjölk-koka makaroner och vände mig bara några sekunder mot Vincent och vips hade det kokat över och brände fast BIG TIME på spisplattan.... Misstänker att det kommer krävas massor med tålamod för att få det där rent igen! =S Fan! Jag ska ju inte göra flera saker samtidigt alternativt, jag ska ju inte laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0