I morgon...

Åh, i morgon ska jag och Johan åka på ultraljud!!! Det är så spännande! Jag kommer nog fatta riktigt då (hoppas jag) att det faktiskt finns en bebis i magen! =) Det är fortfarande overkligt... I morgon kommer vi ta de första bebisbilderna!

Andra saker som kommer hända iomed UL är;
- Förlossningsdatum kommer att fastställas
- Jag får veta lite mer exakt i vilken vecka jag är (dvs. i morgon kan jag gå tillbaka till tex. v.18...)
- Vi kan få veta om det är Vincent eller Thilde som gömmer sig där inne (även om jag är helt säker på att det är Vincent... Ser dom inte så fortsätter jag förutsätta att det är Vincent...)
Ja, det är mer som kommer att göras klart iomed UL, men allt känns inte så viktigt att dra upp här...

Jag ska strax åka tillbaka på jobbet för föräldramöte... Ska bara vara med en timme, men det känns som om jag hellre skulle ligga i soffan... Har ont i magen (inte bebisens fel) så jag vill helst bara ligga stilla... Men plikten kallar och det är bara att infinna sig! Även om jag tycker att punktfördelningen oss kollgor emellan blev kass så tycker jag att det ska bli skoj att träffa alla föräldrarna! Personkontakten är något jag trivs allra bäst med! =)

Uppdatering om ultraljudet kommer i morgon eftermiddag (åker raka vägen därifrån till jobbet...)

Kommentarer
Postat av: Paula

Ååååh va kul! Du får skicka sms direkt om du får veta!!!! Ska vi gå en sväng på lovet? Puss

2008-03-18 @ 19:23:14
Postat av: Magda

Hmmm, det är väl viktigt att få veta att bebis mår bra där inne med? Och att man får veta att allt utvecklas som det ska ;-)

Spännande imorrn. Jag vill oxå veta så skynda dig hem och skriv eller skicka ett SMS :-D

2008-03-19 @ 08:04:12
URL: http://magdalena.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0