Dagarna går

Plösligt går allt långsammare... Dagarna masar sig fram i sakta mak, men jag får iallafall saker gjorda i sin egen takt! I måndags började jag med en byrå in till barnrummet, den blev klar i går på eftermiddagen, då påbörjade jag halva skötbordet. Idag har jag gjort klart skötbordet och satt ihop hyllan. Det är riktigt fina möbler och jag ser fram emot att lägga den lilla bebisen på skötbordet... Jag har redan lagt ner saker i byrån och ställt lite saker i hyllan... Det är lite saker kvar att tvätta och vika in i byrån innan dom förberedelserna är klara...

Jag antar att man kan säga att jag "nestar" på riktigt nu... =)

Givetvis finns det bilder på de fina möblerna!

1. 2. 3.

Beskrivning av bilderna
1. Byrån
2. Hyllan (i mitten)
3. Skötbordet

Sen kan jag bara nämna och visa de senaste kläderna... Innan Nadja åkte söder ut fick vi jättefina kläder och sängkläder av Nadja och hennes mamma Eva! Har inte lagt ut dom här ännu upptäckte jag... Men här kommer dom! (Saknas gör 2 plagg som inte fastnade på bild ;P )
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7.
 
Beskrivning av bilderna
1. Två bäddset, ett med flodhästar och ett med elefanter.
2. En body med texten "50 % mamma 50% pappa"
3. En body med texten "Made in heaven"
4. En svart byxa
5. En brun mjukisbyxa
6. En vit mössa med öron
7. En mysfilt med Nalle Puh

Sen gjorde jag och Johan några inköp också....
1a. 1b. 2.

Beskrivning (om det nu skulle behövas...)
1a. Ett badlakan med huva.
1b. Motivet på huvan
2. Ett spjälskydd

Vad som nu saknas, om vi snackar om stora saker och inte detaljer, är badbalja, spjälsäng och BEBISEN! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0