Snabba kast

Igår kväll var Vincent jättegnällig, han låg mest bara och gallskrek... Jag tröttnade och kände att det bästa sättet att få honom att komma till ro är att klä på honom och gå ut med vagnen... Sagt och gjort jag och Johan gick en ganska lång promenad in till stan en runda kring centrum och sedan hem igen. Vincent somnade direkt och sov även när vi kom hem. Jag lyckades dra ner overallen utan att han vaknade och så sov han i typ 2 timmar innan det var dax för mig och Johan att gå o sova. Då plockade vi upp Vincent och bytte blöja, tog på pyjamas och sen fick han mat. Han var inte vaken många minuter efter maten innan han sov igen. I morse halv 9 vaknade han, på tvären i sängen. =P

Imponerande längd på hans sömn den här gången... Nu på förmiddagen har han varit på jättebra humör tills för en liten stund sedan då det bra humöret byttes ut till gnäll. Jag la honom i hans säng för att han skulle kunna få sova. Nu ligger han i soffan istället. Blundar och är skittrött, men gallskriker! Hade jag ätit frukost hade jag gått på promenad nu... men det har jag inte så jag vill äta innan jag beger mig någonstans!

Dax för lite frukost innan mina trumhinnor exploderar av sonens iskna stämma.... =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0