Trötta dagar

Hm, klockan är inte mycket och det är inte alls vanligt med blogginlägg från mig vid den här tiden... Tyvärr går det inte så bra för mig att sova på nätterna, jag sover fruktansvärt dåligt nu. Flera nätter nu har jag inte somnat förrän en bra bit efter midnatt, har vaknat massor av gånger under den nattvila jag borde ha och sedan har jag sovit lite bättre på förmiddagen. I natt hade jag ONDA förvärkar med ungefär 15 minutes mellanrum under lite mer än en timme, vilket naturligtvis ledde till att jag omöjligt kunde somna! Denna timme var givetvis mellan typ kvart över 12 och halv 2... Somnade hyfsat gott fram till 6 då jag vaknar av halsbränna! Det känna nästan omjöligt att kunna sova som folk nu, men det kanske inte heller är meningen att man ska sova som folk när man snart ska ha en bebis att passa upp oavsett om det är dag eller natt... Konstaterat är iaf att det blir en stunds vila idag mitt på dagen... Får lägga mig några timmar och även om jag inte somnar så vilar jag iaf...

Idag frestar inte heller vädret till några större utflykter. Det regnar och blåser... Känns nästan om att jag ska tillbringa en stund i källaren och försöka organisera där nere... Jag har tagit hem alla mina hästgrejor som jag haft stallet, men dom är bara inställda innanför dörren. Nu är min plan att städa ur mina kartonger och göra mig av med hästkläderna jag inte använder längre, så jag får plats med det som nu är hemtaget... Får se hur långt jag tar mig idag...

Ska iaf försöka stoppa i mig lite frukost nu... Sen blir det soffläge en stund till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0