X - 2 = ?

Lägenhetsuppdatering... Jag och Johala bud på en lägenhet idag, tyvärr gick budet så högt idag att vi hoppade av redan några timmar efter att vi börjat... Så nu står vi på ruta 1 igen... Det är andra lägenheten vi kan tänka oss som vi sedan får räkna bort...

Ekvationen ovanför är symbolisk för vårt lägenhetssökande... Vi vet inte hur många lägenheter vi har framöfr oss, vi har tappat 2, mn vi vet ju inte hur många vi har kvar nu heller! Vi är optimistiska, vi får se vad som dyker upp nästa gång... Vi står på kö till någon hyreslägenhet (som det är liten chans/risk att vi får), vi har en bostadsrätt vi inte pratat så mycket om... Sen kanske det händer mer efter jul och fram över våren! =)

Nu ska jag samla ihop alla grejor som ska med upp till stallet, sen ska jag vandra iväg till bussen!
På återhörande!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Och förrådet var fint, och visst är det skönt att ha söndag middagen klar när ni kommer hem från stallet ??? Ställ inte högre krav på andra än vad du klarar att komma ihåg själv ;=) Hoppas det går bra till veckan med alla visningar.. Och hoppas vi ses på en dunder-tävling imorgon söndag.. Om mina ögon pallar....

2007-11-24 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0