Motgångar? Blicka framåt

Bryt ihop och gå vidare! Det testade jag igår. Efter samtalet med min handledare satt jag och mådde illa mest hela eftermiddagen. Fick en planering klar, men jag kom aldrig igång med att arbeta av punkter på den... Allt jag gjorde var att ha ökad puls, blev skakis och mådde illa. Ångest kan det tydligen heta... Beslutade sent igår eftermiddag att det inte skulle bli något gjort igår, så jag packade mina saker och gick iväg på Johans handbollsträning och sedan åkte vi hem till honom. Min tanke var att ägna tiden till något annat under kvällen och ta nya tag idag.

Kom precis hem, Johan åkte på jobbet. Nu ska jag börja ta tag i arbetet, så kanske jag hinner arbeta bort en punkt från planeringen under dagen!

Hostan sitter kvar och i dag har jag lite ont i halsen igen... Aja, det ger sig väl om en stund antar jag! Hugg i nu!

Kommentarer
Postat av: Morsan

BRA !!! Så ska det låta.... Ring om du vill ha peptalk...

2007-11-21 @ 08:25:50
Postat av: nathalie

you can do it :)

2007-11-21 @ 15:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0