Frivilligt!?

Hur kan jag utsätta mig för ungars terrorism frivilligt!? Hade så ont i huvudet när jag åkte från jobbet idag! Barnen har varit mer vild än tam, och det var inte lätt att hålla arbetsron nere på syslöjden... Huvva! Tack och lov att jag slutar tidigt, så jag kan åka hem och varva ner!

Ska snart krypa ner i ett avslappnande bad... Sen ska jag ta en liten promenad ner till biblioteket för att hämta en bok som jag behöver till tentan på tisdag... Åh, sista tentan innan somamren! Eller det är till och med det sista jag ska göra innan sommaren! Sen är det bara hösten kvar!!!

Blev inget städat igår... Så jag får väl styra upp det där resten av veckan! Städa ett rum varje kväll... Då borde jag ju hinna utan att slita ihjäl mig!

Äsch, nu blir det något för huvudvärken och sedan ett varmt bad!

Kommentarer
Postat av: John

Hallå hej, jag vill bara titta in och säga Hej! och att jag följer dina äventyr :)

2007-05-31 @ 09:42:04
URL: http://johnalm.blogg.se
Postat av: C

Kul att du lämnade ett litet fotspår :) Mina äventyr!? Haha, så har jag då inte sett det!

2007-05-31 @ 18:57:46
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0