Åldersnoja!?

Har varit i Ås på ponnydressyr idag. Det gick bra för Erika och Whisper, inga placeringar, men två jättefina rundor iaf! Carro och Cymas gick det bra för, dom placerade sig i första klassen dom startade idag, var itne kvar tillräckligt länge för att veta om det blev vinst eller andra eller tredje plats... (Även om jag verkligen tror att det blev en seger)

Kom fram till att det bara är 1 månad kvar till jag fyller år.... Gjorde vuxentestet igen, den här gången blev jag 22,5 år... Shit, ja ghar gått från 19 år till 22,5... Men jag fyller ju 24, vilket bara innebär att jag snart blir gammal! Vaddå? Åldersnoja? Jag? Nä, det kan jag aldrig tro!

Kvällen har inga klara planer... Får se vad som händer!

Dagens Nadja-rapport: Svullnaden har gått ner lite, såret ser fint ut men vi fortsätter tvätta tills det är helt läkt igen =) Hon är fortfarande inte halt, ingen feber och reagerar inte på tryck, så det är nog helt lugnt!

Kommentarer
Postat av: nadja

bra att det ser finare ut, men jag e fortfarande orolig =(

2007-06-30 @ 18:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0